ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ

Με αφορμή τις γιορτές των Χριστουγέννων που μόλις ολοκληρώθηκαν το blog δημοσιεύει τη μετάφραση του κειμένου μιας γυναίκας από το Νότο των Ηνωμένων Πολιτειών που προσπαθεί να συνδυάσει την πίστη της στο Χριστιανισμό με τον πολυγαμικό και αμφιφυλόφιλο σεξουαλικό της προσανατολισμό. Η συγγραφέας διατηρεί την ανωνυμία της εξαιτίας των αντιδράσεων του περιβάλλοντος στο οποίο ζει. Η συγκινητική προσπάθεια της να δώσει μία εξισωτική, φεμινιστική και poly friendly ερμηνεία του Χριστιανισμού μας θυμίζει τις ρίζες του φεμινισμού που ξεκίνησε από τα μοναστήρια όπου κάποιες μοναχές διεκδικούσαν την ισότητα με τους άνδρες στο όνομα της βούλησης του Θεού.
Πηγή του πρωτότυπου κειμένου: http://modernpoly.com/article/poly-and-religion-poly-and-christian

ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ

Μένω σε μια μικρή πόλη στη Georgia. Είναι αστείο ότι όταν λέω την ιστορία του πως η οικογένειά μου με αντιμετώπισε όταν ανακάλυψαν το σεξουαλικό προσανατολισμό μου, η εξήγησή μου σε αγνώστους πάντα ξεκινά με το που μένω. Αυτό εξηγεί πολλά ωστόσο. Ενώ δεν ανατράφηκα πηγαίνοντας εκκλησία κάθε Κυριακή, ανατράφηκα με τις αξίες ενός Νότιου Βαπτιστή και φυσικά περιτριγυριζόμουν από ανθρώπους που μοιράζονταν τις ίδιες βασικές πεποιθήσεις. Με αυτήν την έννοια ήξερα ότι επρόκειτο να παντρευτώ τον πρώτο και μοναδικό άνδρα με τον οποίο θα έκανα σεξ, ότι τα τατουάζ είναι κακά, ειδικά αν είναι σε εμφανή σημεία, ότι τα piercings ανήκουν στα αυτιά της γυναίκας καθώς και τα μακρυά μαλλιά πιασμένα σε κότσο, ότι οι μαύροι και οι λευκοί άνθρωποι δε βγαίνουν ραντεβού μεταξύ τους, ότι οι άνδρες δε θα πρέπει ποτέ να φοράνε φορέματα ή makeup, ότι οι “Μεξικανοί” είναι τεμπέληδες και ότι ήταν αναμενόμενο να αποκτήσω παιδιά μέσα σε 2 χρόνια από το γάμο μου. Αυτά τα γεγονότα ήταν η φυσική τάξη του κόσμου.
Οι γονείς μου ποτέ δε μου μίλησαν για την ομοφυλοφιλία ή την αμφιφυλοφιλία, οπότε δεν είμαι σίγουρη πως υποτίθεται ότι έπρεπε να γνωρίζω ότι ήταν λάθος. Αλλά το γνώριζα. Το γνώριζα από την έλλειψη λεσβιών και gay ανθρώπων στη ζωή μου και στην κοινότητά μου. Το γνώριζα από τη στάση τους ότι το “διαφορετικό” ήταν κακό.
Παρότι σπάνια πήγαινα εκκλησία, πάντα ένιωθα το Θεό γύρω μου. Ως παιδί, η κάποιες φορές τρομακτική παρουσία Του, ήταν περισσότερο για να με κρατήσει από το να κάνω κάτι ανήθικο, αλλά κυρίως Αυτός έμοιαζε με μια αγαπημένη ύπαρξη που με παρακολουθούσε και με βοηθούσε. Ως ενήλικη οδηγήθηκα σε Αυτόν μέσω ενός κακού γάμου που κατέληξε σε διαζύγιο και μια απαίσια κατάθλιψη και μέσω της μετέπειτα ανασυγκρότησης της ταυτότητάς μου και το ξεκίνημα μιας νέας ζωής. Δεν ήξερα από μικρή ηλικία ότι ήμουν αμφισεξουαλική. Και ήταν κατά τη διάρκεια της περιόδου ανασυγκρότησης που ανακάλυψα ότι ήμουν αμφισεξουαλική και πολυσυντροφική. Ήξερα ότι η ετεροφυλόφιλη, μονογαμική οικογένειά μου με την καχυποψία και την αποδοκιμασία οποιουδήποτε “διαφορετικού” δε θα καταλάβαινε. Έτσι το έκρυψα.
Οφείλω να ομολογήσω ότι η ανακάλυψη των μυστικών μου ήταν εν μέρει δικό μου σφάλμα. Ξεκίνησα ένα blog. Μισούσα να κρύβω ποια είμαι. Ήταν τόσο δύσκολο να προσποιείσαι όλη την ώρα. Έτσι βρήκα μια διέξοδο: λέω στον κόσμο τις σκέψεις μου, είμαι ο εαυτός μου σε αγνώστους, στην κοινότητά μου από ανθρώπους που είναι “διαφορετικοί” και περιθωριοποιημένοι εξαιτίας αυτού. Έκανα ό,τι μπορούσα για να κάνω το blog όσο πιο ανώνυμο ήταν εφικτό, αλλά και πάλι η οικογένειά μου το ανακάλυψε. Φυσικά. Ίσως, κατά βάθος, ήθελα να το ανακαλύψουν.
Τώρα όλη μου η οικογένεια ανησυχεί για την ψυχή μου. Είναι πολύ στεναχωρημένοι και έχουν αποφασίσει ότι η ανακάλυψη του ποια πραγματικά είμαι είναι παρόμοια με την ανακάλυψη του θανάτου μου. Η μητέρα μου αναρωτιέται τι πήγε τόσο θεμελιωδώς λάθος με το πως με ανέθρεψε. Οι αδερφές μου θεωρούν πως είμαι άρρωστη και αηδιαστική. Ο πατέρας μου, μου είπε ουρλιάζοντας ότι δεν είμαι πια μέλος της οικογένειάς του. Μου έχουν πει ότι είμαι ένα ζώο σε περίοδο αναπαραγωγής που ψάχνει μια δικαιολογία για να κάνει σεξ με οποιονδήποτε. Μου έχουν πει ότι είμαι μια πόρνη και τσούλα η οποία μοιραία θα κολλήσει AIDS και άλλες φρικτές ασθένειες. Μου έχουν πει ότι ίσως νομίζω επίσης ότι το να κάνεις σεξ με αδέρφια, παιδιά και κατοικίδια ζώα είναι αποδεκτό.Φρικτά, άρρωστα, στριμμένα πράγματα που δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ να λέγονται σε ένα μέλος της οικογένειας, ούτε καν σε ένα άλλο ανθρώπινο ον. Όλα από Χριστιανούς. Αυτοί είναι ευσεβείς, γλυκοί άνθρωποι οι οποίοι είναι γενναιόδωροι, τρυφεροί και αστείοι, εκτός αν είσαι διαφορετική.

Έχω προσπαθήσει να κάνω κάποια έρευνα στη Βίβλο για να ανακαλύψω τι πιστεύει ο Θεός σχετικά με την πολυσυντροφικότητα. Υπάρχει πολυγαμία στην Παλαιά Διαθήκη. Τα περισσότερα από τα πιο γνωστά βιβλικά ονόματα είχαν πολλαπλές συζύγους ή τουλάχιστον παλλακίδες. Και φυσικά υπάρχουν οι κανόνες στο Λευιτικό και τη Γένεση για μια χήρα που κοιμόταν με τον αδερφό του άνδρα της εάν δεν είχε γεννήσει ένα γιο για να του δώσει το επίθετο του πρώην συζύγου της, για μια παρθένα που αναγκάστηκε να παντρευτεί το βιαστή της και για τη σκλάβα μιας γυναίκας που αποτελούσε ένα δίκαιο παιχνίδι για το σύζυγό της. Υπάρχουν πολύ λίγες αναφορές στη μονογαμία.Στην Καινή Διαθήκη ο Ιησούς μιλά για την αγάπη. Είναι το μεγαλύτερο δώρο, κάτι που υπερβαίνει όλα τα άλλα και είναι ο τρόπος που υποτίθεται ότι πρέπει να συμπεριφερόμαστε σε οποιονδήποτε.

Έτσι μόλις είχα μια δύσκολη περίοδο σκεπτόμενη ότι αυτός δε θα μπορούσε παρά να είναι ευχαριστημένος με την ικανότητά μου να αγαπώ περισσότερα από ένα άτομα και περισσότερα από ένα φύλα.Μετά αναρωτιέμαι γιατί ο Δημιουργός μου με έφτιαξε με αυτόν τον τρόπο εάν ήμουν καταδικασμένη στην κόλαση με το να υπάρχω με τον τρόπο που είχα φτιαχτεί; Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η ίδια Οντότητα αγάπης που με βοήθησε σε μια κακή παιδική ηλικία και σε ενήλικες αποφάσεις θα μπορούσε να είναι τόσο σκληρή.
Παρά τα λόγια της οικογένειάς μου δεν έχω ποτέ αμφιβάλλει για το Θεό μου. Είναι δύσκολο να ακούω τόσο απαίσια λόγια ειπωμένα στο όνομα του, αλλά προσπαθώ να μην τα αφήσω να με απομακρύνουν από αυτόν. Είναι δύσκολο να ακούω παρερμηνευμένα τσιτάτα της Βίβλου να με καταδικάζουν αλλά προσπαθώ να μην τα αφήσω να με απομακρύνουν από το Λόγο του. Δεν μένω αρκετά κοντά σε μια εκκλησία που να με ενθαρρύνει να την επισκεφτώ, αλλά ελπίζω να μετακινηθώ σε μια φιλική στους LGBT εκκλησία σύντομα.

Εν τω μεταξύ ανακαλύπτω το Θεό μου που έχει μια καρδιά που αγαπά τόσο τους άνδρες και τις γυναίκες όσο και αυτούς που δεν είναι τίποτα από τα δύο, τόσο αυτούς που έχουν τατουάζ και σκουλαρίκια ή είναι αστόλιστοι , αυτούς που δεν έχουν παιδιά και αυτούς που είναι γονείς και αυτούς που είναι μαύροι ή λευκοί ή καφέ ή κάποιος συνδυασμός των τριών. Αυτός δεν με καταδικάζει αλλά αντίθετα με βοηθάει να βρω συμπόνια και υπομονή για την οικογένειά μου και επίσης διεξόδους όταν δεν μπορώ να αντέξω άλλο τον πόνο. Αυτός δεν με απομακρύνει αλλά αντίθετα με φέρνει πιο κοντά σε φίλους που με αγαπούν πληρέστερα από την εξ αίματος οικογένειά μου. Έτσι παραμένω πολυσυντροφική, αμφιφυλόφιλη και Χριστιανή… και όλο αυτό φαίνεται πολύ φυσικό. Σε εμένα.

Σχολιάστε

